BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 20 March 2011

dPt B !

hye blog...
ari ni aku nk cite pasal ak punya B.M. markah...

korang nk tau x brape markah aku???

ha...jeng3...
ini aku punya markah : 76%

hummm 76 pun 76 la...
tiga orang jew yang dapat A dalam kelas aku...
ak memang dah agak yang aku x dapat A...
tapi nk wt camner kan...
B pun B lah...

tapi pembetulan tetap kena buat...
aku malas la...
dah la soalan objektif ak banyak salah...
pastu bahagian kertas 2 pun kena buat...
aduh la...
ni la yang membuatkan ak sangat RAJIN...
hahaha...

humm,,k lah..
sampai sini sudah lah tajuk ak pasal markah B.M.

ak harap markah SNS dan GEO ak dapat markah yang tinggi...
insyaAllah...

mitok2 la cikgu bagi esk...
x sabar doh ni...
tapi dale aty takut benar...
tkt x pah...
hahaha...
mitok2 la dop gitu...

okey lah...
ak pun dah letih ni...
bubye...

hope you enjoy reading my post... :)

No comments:

Post a Comment